Saturday, October 16, 2010

semakin tertarik

Skang ne aku nak belajar camner nak masukkan gambar dalam blog aku ne....gambar di atas sebagai percubaan..sebagai blogger amatur aku kene belajar perkara basic dulu..baru bley jadi pro.Cam men PES (kepada cik adik yang x taw ape itu (PES) ialah sejenis game bola yang diminati ramai(bahan2 yang diperlukan ialah sebiji komputer atau laptop,cd game dan dua orang yang mampu mengawal joystick dengan cemerlang atau lebey di kenali ngan pemicit game)Berbalik kepada cerita tadi segalanyer bermula dari basic,cam men pes gak, ne main amatur lu,pastu,semi pro,profesional and world class then baru boley gune keeper gelecek sumer pemain..haha..OK..sekarang tibe mase nyer aku tekan  insert image ni..cam besa guner jer (muke kerek).owh senang jer..cam upload facebook jer rupernyer..ni wat aku lagi excited, sudah la...Adrenalin aku semakin laju..jari jemari semakin pantas menaip setiap kata2 hikmat  keluar dengan sendirinyer..idea mencurah2 ke ladang gandum..Aku dapat rasakan blog ni la salah satu tempat untuk aku cerita kat korang serba sedikit perwatakan aku .In reality aku ni seorang yang pemalu nak berdepan ngan orang.(kononnyer ase nak sengkeh plakkan)hehe....so asignment aku siap..aku dah boley belajar step seterusnyer..ngeeee...Sebenarnyer idea aku mang bnyak cumer aku x reti nak explain dengan kate2(x der idea da la maksudnyer tu)haha...ok la aku out lu....nanti kiter sambung yer

No comments:

Post a Comment