Saturday, October 16, 2010

Salam perkenalan

OK...first , aku nak ucapkan ribuan terima kasih kepada u all kerana sudi melayari blog aku yang x seberapa ni...Aku masih baru dalam bidang ni..Maner taw,satu hari nnti namer aku menjadi bualan ahli2 bloger seluruh dunia (sambil imagine 10000 ribu follower kat wall aku)hehe...first,aku nak biasakan diri dengan item2 dalam ni,,mcam2 la ade anak panah ke kanan F yang seksi, t kecik and T besar..mcam2 la yang aku x taw lagi function2 ni..tapi mende2 ne aku pernah guner nak wat report so aku x terkejut  sngat....Kiter kene berani mencuba sesuatu yang baru...tapi mende tu mesti la yang berpaedah...Dulu guru besar aku cakap jngan wat Onar kat sekolah..jngan cuba2 isap rokok..mende camtu x boleyla ikut..Alhamdulillah berkat kegarangan cikgu aku dulu aku membesar dengan skema sebab takut ngan rule2 cikgu dulu...Sebenar nyer aku nak kat final exam,tapi disebabkan kawan aku suh aku jdi follower die,so aku dengan suker dan rela membuat blog yang satu hari nanti menjadi kegilaan sendiri :p...Cukup dulu setakat ini,aku nak p beli makanan kat bawah tu,takut makcik jual nasik lemak kukus tu tutup kedai..masalah aku duk tingkat tiga,,kalau makcik gerai tu cam keeper pompuan dalam shaolin soccer,maybe aku boley lempar periuk jer ,isi duet syiling 80 sen die pass aku blik...masalahnyer dier x seterer itu..hehe..k la bye2 sumerrrr..

1 comment: