Saturday, October 16, 2010

Bermulanyer kisah


OK disebabkan x jadi keluar makan aku ader bnyak mase untuk improve skill aku dalam arena pentaipan ini..hehe..sebelum Maulana ubah fikiran die, bek aku luangkan sedikit mase untuk mempelajari step yang seterusnyer..OK sekarang aku nak belajar camner nak masukkan gajah dalam lubang jarum..hehe.aku tipu jer aaaa...x der kene mengena...ok kali ni aku nak taw aper guna insert jump break diatas toolbar ne.. (dalam bahasa melayu bunyinyer cam pelik masuk, lompat, rehat)dalam pemikiran aku teringat sumer kata2 kerja yang cikgu ajar mase sekolah dulu..jauh betul lamunan aku..apa daa,cam x der nama lenkan function ni,,haha so aku click skang ek, , satu,dua,tiga!

Owh! Cayalah, skang aku dah faham fungsi line tu..untuk aku separatekan bahagian2-blog aku..So, boleyla aku masukkan gambar kat bawah ni..hehe.bijak2 aku(berkat kismis al syifa)..Malam2 cam gini mang idea mencurah2 ke ladang gandum..Disamping mempelajari sesuatu yang baru, aku nak selitkan kenangan manis aku waktu sekolah dulu...Sekolah tadika aku dulu ader taman (sekolahku syurgaku katakan),,aku mang suker sngat men kat taman tu..kadang2 aku x masuk kelas..cikgu tadika puas cari aku.kadang2 die putus ase dengan trick yang aku rancang,(time tu mang aku bangga la pada diri sendiri)..punyer la nakal nyer aku dulu..Taman tu mang aku concer la..Kat taman tu ader tayar yang sngat besar,,besar dari tayar keta,malah lagi besar dari lori dan bus,aku pun x taw tayar aper..dah nek darjah satu baru la mengenali spiesis tayar.iaitu tayar berdozer(sejenis jentera mirip scorpion king)...Ok berbalik pada citer,dulu sekolah aku tanam tayar2 tu supaya budak wira2 yang cute ne boley panjat atas tayar tu..tapi malangnyer jadi tempat persembunyian yang sngat effective dan efficient bgi aku...Kan ader ruang dalam tayar tu...aku akan panjat dan cuber tergantung pada bahagian dalam tayar tu..so cikgu x kan dapat detect aku.haha.pandai x aku (invisible for everyone)......aku mang pakar dari segi penyembunyian ni...Kalau men sorok2 aku lah pling susah diaorang nak cari..haha....ok la..nanti sambung yer...aku nak kuar beli roti six pack




No comments:

Post a Comment